lördag 29 januari 2011

Lugnet..

Efter att ha haft en helt sjukt stressig vecka, med planering inför sonens kalas, baka kakor och städat så var det i alla fall 1 dags frizon, MC-MÄSSA tillsammans med Thomas, Annica och Mattias super kul å så mycket fina cyklar det fanns... men jag håller fortfarande fast vid att det blir en Honda CBR..

Kalaset gick finfint å sonen var så nöjd med alla sina fina presenter, alltid lika trevligt å träffa släkten å mitt ex släkt, vi har gjort så att vi firar ihop å turas om att vara hos mig eller honom så sonen ska slippa ha 2 olika kalas så länge vi kan samsas å det känns okej för båda så är det skönt å kunna göra så..

Sen när alla kalasare åkt så var det dax för partypinglorna att anlända, men jag tror vi var lite dåligt party sugna i går för det blev fasligt lugnt men det är ju skönt idag kan jag säga, då behöver man ju bara lida lite av trötthet :)
Har bestämt mig för å ha en lugn å skön dag så jag springer runt i mysbyxor, raggsockar å dricker kaffe å läser lite i min bok..SKÖÖÖNT!!
Men i morgon är det fullfart igen, börjar dagen med att gå på mitt första Zumba pass nånsin sen ska det firas 65-åring på eftermiddagen å sen ska jag häva mig i väg till jobbet för lite övertid....dom tingade visst på å få lite kakor så jag får väl ta med lite kladdkaka till pojkarna så dom blir nöjda å så vi orkar med å jobba en hel natt ..



En fin baggebuss till samlingen och en ny kaross till modellbilen, som så klart ska lackas å göras fin.. hans faster var förundrad hur nån kunde bli så glad över en plastbit, hon trodde åtminstone att den skulle vara lackad när man köpte den så hon hade nog varit orolig för att han inte skulle gilla den...men det jublet å leendet sa att han var mer än nöjd :)


Å när alla kalas gäster åkt så blev det dax för tjejerna å då fick jag äntligen tillfälle å öppna min flaska som stått en evighet i kylen... helt okej å en varm sommardag skulle den vara kanon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar