torsdag 20 januari 2011

Leeedig

Skönt!! sista arbetspasset för den här veckan är gjort nu är det heeeelg, med lite förberedelser inför sonens födelsedag nästa fredag.
Kommer inte hinna med å greja så mycket i veckan, jobbar förmiddag och har träning 2 kvällar och ska på mc-mässa i Stockholm en dag så det finns bara 1 dag kvar å hinna städa å baka så jag hoppas jag kan få lite gjort i helgen.

Ska bara komma på nått å köpa i present till grabben å det är inte alls lätt längre tycker bara det blir värre ju äldre han blir, tycker ju inte att det är så kul å ge pengar...men jag har lite idéer så vi får väl se.

Ikväll blir det spinning/skivstång härligt å ta ett träningspass å sen åka hem å få mysa i soffan med sonen som jag inte träffat i veckan *längtar*
Nä nu är det dax å göra nån nytta här hemma så jag kan vila med gott samvete i kväll


Annars om jag inte städar så får jag nog sitta så här i kväll för å slippa se på stöket ;)


Kraam Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar