torsdag 13 januari 2011

På väg!!

Har en känsla av att alltid vara på väg nån stans, hela tiden är nästa steg redan förberett kan inte koppla av å bara ta det lugn.
en svag stress å känslan av att man aldrig riktig når "fram" dit man ska utan man kommer bara nästan till målet..
Det tråkigaste med å vara sån här är ju att jag lever ju verkligen INTE i nuet utan strävar alltid efter det som kommer "sen" men vad vet vi om sen det kanske inte blir nått "sen" måste lära mig att ta till vara på det som är nu...

Å sen ta reda på vad som är målet så jag kan känna att jag har nått fram för nu känns det bara som jag springer runt å inte vet åt vilket håll jag ska??

För övrigt så har jag träningsvärk ungefär överallt efter mitt skivstångspass i går, rör mig som en gammal tant med vissa svårigheter å sätta mig ner och med en arm som jag knappt kan böja...Men det är det värt å imorgon är det nya tag igen å då ska det läggas till lite spinning innan skivstången...har vägrat spinning länge med har nu blivit övertalad att prova så vi får väl se om jag överlever ;)

Nu ska jag elda massor så jag kan lägga mig i ett badkar fullt med varmtvatten så kanske musklerna blir en aning mjukare innan det är dax å åka å jobba...

Kraaam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar