fredag 14 januari 2011

Klapp på axeln!!

Klappar mig själv på axeln, ja jag har kört mitt första spinning-pass i hela mitt liv å jag överlevde..

Det som var lite problem var sviterna efter bodypumpen i onsdags för herrej...vlar vilken träningsvärk jag har, hade vissa problem med att kunna få muggen med kaffe till munnen, men träningsvärk botas med mera träning (har jag hört) ....

Körde ett kombipass så vi började med 45 minuter spinning och efter det så var det 45 minuter skivstång( bodypump) å det var ju egentligen den jag ville åt så då får man ta det tråkiga för å få det lite skoj sen....

Fast grejen är att jag tyckte inte att spinningen var så tråkig som jag trott så nästa fredag är det dax för ett sånt pass igen :)
Jobbar eftermiddag till veckan så då får det bli promenader som träning eller så skulle jag ju kunna börja använda min motionscykel som mest
står å är en fasligt dyr klädhängare....

Mina nya motton för detta året är GÖÖÖRT å att bli tuffare, så med tanke på dom orden hoppas jag att det klaffar med att få semester å att det finns plats kvar i bilen för då blir det MC-MÄSSA i slutet på Januari *gillas mycket*


HONDA CBR 900RR




KAWASAKI ZX-6R


Också KAWASAKI ZX-6R fast med andra dekaler och annan årsmodell.

Så nu snälla jobbet vill jag ha en stooor bonus (inte troligt) så jag kan göra verklighet av min dröm....

Å så ska jag inte handla några kläder på min nya favorit affär.... finns både på webben å på riktigt i Stockholm, den heter http://www.fashiongate.se/ kolla in får ni se hur mycket fina saker som helst...
Några smakprov.



Tröjorna är från Affliction och Xzavier
och hood-tröjan är från Wax..
Hood tröjan hoppas jag vinna i deras tävling :)







Nu tror jag det är tack å god natt för min del... Kraaam



2 kommentarer:

  1. Du är toppen Ullis. Gööööööööööört är ett honnörs ord fint som kattskit sörrö..toppen motto!! Ger dig oxå en klapp för jag tycker att du e duktig..härligt att du e på G igen.. Kul att läsa din blogg..tack
    Kram förstååååååååååååååschhhhhhhhhhhhh

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur måste ju satsa för å vinna...ja det är kanon skönt å vara på G och att när det var som jobbigast på¨passet så tänkte jag bara att nu J..VLAR ska det bli ordning på det här..inte att nu ger jag upp..

    Å kraaam förståååååschhh♥

    SvaraRadera