måndag 3 januari 2011

Nått bra

Ja nått måste ha skett när vi fick ett nytt år....ja jag verkar ha blivit förvandlad till en husmor å det är verkligen inte min stil.
Men idag så lagas det fyllda köttfärsbiffar med ost å skinka och sen lagar jag kycklingwok så jag kanske slipper laga så mycket mat resten av veckan..

Igår så var det biodax vilket innefattade en massa skratt från mig (som vanligt!!) en man som satt bredvid å började prata med mig...herreguud vet han inte att vi är i sverige då gör man inte så...man tilltalar inte främmande människor å pratar om nyårsfirande å diverse saker....hua läskigt ;) skämt å sido jag han minsann tänka massa saker innan jag insåg att han e ju bara trevlig...behöver nog öva på mitt bemötande av människor...
eller som kompisen som var med sa BIORAGG!!! hade ingen aning om att det funkade att ragga på bio så om jag springer ovanligt mycke på bio nuförtiden så vet ni varför...hi hi

Just nu så känner jag mig på ett väldigt bra humör trivs med tillvaron igen, var lite motigt i slutet av året men nu kan det ju bara bli bättre ;)

Det märks redan att det blivit ljusare längre på kvällen det gillas skarpt, längtar till ljumma sommarkvällar sittandes vid vattnet å grilla drickandes en kall öl...hmm nu gick vi kanske lite långt fram i tiden men vinter är inte riktigt min grej då jag fullkomligt älskar sommaren♥

För övrigt går mina tankar till en vän som har fått skicka sin häst till hästhimmlen...lider med dig..massor med kramar till dig♥

Å så undrar jag vad det är för unge jag har här hemma för han kan inte vara min....jag e inte ordningsam å så, idag ringer han till mig när jag jobbar å undrar om jag inte lärt mig nånting...hmm jooo beror på vad du menar....Men MAMMMA nu har du ju lagt plattången på golvet igen å du trampade ju sönder den förra varför gör du då så igen??? ja kan man ju undra
samma unge har ett fasligt schååå i affären när det ligger i o ordning i fruktdisken för då ska han lägga rätt alla frukter innan vi kan gå vidare... men men det kommer väl gå över i en rasande fart när tonåren infaller :)

kraaam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar