lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!!


Vill bara säga Gott nytt år till alla mina vänner å mina släktingar!!


Ja ha nytt år ja undrar vad det kan ha å bjuda på då??
Vi får väl se om det kan ha lite skoj saker på lut, satt precis å tänkte på att det var länge sen jag var på konsert så det skulle bara roligt.... men problemet är att jag inte hittar nån bra som jag vill gå på...
Sen vill jag göra en ny tatuering...
Jag vill kunna se alla hemma matcher med Indianerna för i år tror jag det blir spännande..
Vill åka på mera biltävlingar (där blir problemet att mina vänner inte har samma intresse!!)


Blev en lugn nyårskväll med fläskfilé med ädelost och champinjoner och till efterrätt vaniljpannacotta som gästen hade gjort, sen jag lite fräckt skickat ett sms om att jag fixar maten å du kan fixa en efterrätt.... men jag är verkligen värdelös på efterrätter, men det var inte sällskapet för det smakade MUMS!!

Sitter å funderar på vad man ska hitta på för skoj i dag, skulle vilja hitta på nått med sonen för det var så länge sen han var hos mig å då är det alltid kul å få göra nått tillsammans, jag menar man får ju passa på så länge det är okej å hänga med mamma för det lär väl inte ta så lång stund till så är mamma inte så rolig längre ;)
Bio kanske vore ett alternativ...får se.

Kraam Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar