onsdag 29 december 2010

Inneboende!!

Har försökt prata lite förhållnings regler med min inneboende men han verkar inte riktigt förstå eller lyssna på vad jag säger, jag menar hur svårt kan det vara att förstå att man skräpar inte ner runt sovplatsen, man häller inte ut maten på golvet eller för den delen häller ut den fulla vatten byttan så man har swimmingpool i hela buren... och man flyttar inte runt matskålarna av keramik så man väcker mig på natten...
Jag menar hur svårt kan det vara att leva upp till mina trivsel regler försökte förklara att det vara bara han skötte sig för annars skulle det serveras kaninstek i det här hemmet...

Ja vi pratar naturligtvis om den fyrbenta tussen vid benämning KANIN som har en förmåga att väcka mig på natten med sitt oväsen...*morr* men söt är han i alla fall :)

Min söta lilla pappa har servat min bil enda nackdelen med det var att jag fick åka runt i min mammas lilla bil, men det var en fröjd å hämta min bil, olja å filter bytt, fixade fönster hissar, dammsugen å städad inuti, tvättad och när jag frågar vad det kostar så svarar han med ett leende ingenting... sen när jag sätter mig i bilen å åker iväg så ser jag att den är tankad också då är det inte långt till tårarna kan jag säga... min snälla lilla pappa om han bara förstod hur mycket han betyder♥

Halva jobbveckan är gjord sköönt, sen ska det visst firas nyår har jag hört men jag har inte några planer för vad jag ska göra kanske börjar bli dax att hitta på nått vettigt att göra??!!

I morgon ska jag hinna med å träffa sonen en sväng innan jag ska jobba å skjutsa han till hans faster sen ska dom ha lilla julafton med farfarn å hans fru.

Nu är det verkligen dax för å sova...zzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar