torsdag 23 december 2010

Jul jul strålande jul


Dåså nu är det bara 30 minuter kvar sen är klockan 24 å det är alltså julafton, vilken tur att jag har varit väl förberedd i år så allt är klart....NOT!!!
Fast på nått sätt tycker jag att det är mysigt att slå in julklappar sent på kvällen drickandes ett glas vin till, men jag avråder starkt från att prova pepparkakor till för det var ingen hit...
Julskinkan står i ugnen å sprider en härlig doft, lugn å ro en anledning till det kan ju vara att sonen är hos sin pappa men i morgon blir det lite mera liv å rörelse här när släkten och son invaderar mitt hem, mysigt♥

Har haft en heldag med väninna i dag springandes på Marieberg men konstigt nog så var det inte så långa köer utan det gick ganska bra, men den stora frågan vi haft idag är om saker sker av en anledning om det finns nått sånt som ödet eller om det sker av en slump... kan säga att samtalet med vissa inslag(ödet??) lyckades få oss att både skratta å nästan ta till tårarna...

Bara det sista kvar tills i morgon en glöggkladdkaka som ska gräddas å lite små fix men jag ska vara klar så jag kan se TROLLTYG I TOMTESKOGEN för så barnslig är jag att jag tycker dom är så söta.

Nä nu är det dax å få slänga sig i säng så man orkar med morgondagen :)
GOD JUL
Ps..Lämna gärna kommentarer så jag vet vilka ni är som kollar in här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar