onsdag 15 december 2010

Inget är som det ska...

Ja vad ska man säga? Vaknade mitt i natten å mådde inte som en prinsessa direkt, ont i huvudet å halsen å frös massa, ja det hör väl kanske inte till ovanlig ovanligheterna men nu var det värre än vanligt.
Fick tillslut inse att jag skulle ta och stanna hemma från jobbet var helt säker på att det skulle bli värre.
Men under dagen så har huvudvärken försvunnit och jag har i alla fall ingen feber så i morgon ska det nog kunna bli jobbet :)

Måste berätta nått.... jag har köpt en plastgran!!! jag har alltid sagt när jag inte har en riktig gran så kan jag sluta fira jul.
Jag har alltid fått en gran av min morfar som han fått ta på sin jaktmark men i år så är det väldigt mycket snö och morfarn är inte så pigg så han orkar pulsa runt i snön så jag fick skaffa en egen så då tog jag den här lösningen...Kan säga att jag ser faktiskt en hel del fördelar med det, inget barrande, den är ju mycket finare än en riktig så det ska nog bli bra.

Men det jag inte riktigt förstår är varför kaninen ska ÄTA på granen eller så springer han runt runt... det är väl för f...n inte julgransplundring NU!!


Nä nu blir det till å kolla på Maria Wern tycker det är en bra serie :)
Å imorgon blir det julbord på jobbet, trevligt värre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar