tisdag 4 januari 2011

Bortbyting??

Idag ringer sonen mig på jobbet å säger att jag hittade lappen så nu har jag gjort det som stod...
gått ut med sopor å plockat ur diskmaskinen.. Men grejen var att jag hade aldrig lagt fram lappen så han skulle se den utan bara skrivit upp vad som skulle göras ändå...

Efter en stund ringer han igen å förklarar att nu har kaninen fått mat å grönsaker å jag har bäddat sängen å vattnat blommor, varpå jag utbristen men herreguud du kan inte var mitt barn!!
Nä konstaterar han lugnt jag är nog pappas son... :)

Är så mysigt å komma hem från jobbet å mötas av skor i hallen å två grabbar som skrattar för fullt på övervåningen när dom spelar WII :)

Nu ska jag ut å skotta lite så jag kan ta mig till jobbet i morgon förstår inte hur det kan komma så mycket snö på så kort tid :( börjar bli ganska trött på det här nu längtar grymt mycket efter sol å värme, men det är bara å bita ihop för det ska visst snöa hela veckan....Yippeee...NOT!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar