torsdag 2 december 2010

Lyckad shopping

Tog med sonen till Marieberg för nu var det verkligen dax å inhandla lite mera kläder. vilket han tycker är helt onödigt så det brukar bli en del meningsskiljaktigheter mellan oss innan vi är färdiga.
Idag tog jag till mutor ända från start, började med en fika (ja frukost för mig som jobbat natt) så hade vi lite energi å börja traska runt bland affärerna.
Började med sportaffären för nya gympaskor, hittade väl 3 par som han ville välja mellan, kan säga att det är ungefär 3 mer än vad som han brukar hitta.... för här är en som är bestämd om både form å färg, undrar vem han ärvt sin envishet ifrån??? kan va mig *ler*
Han valde tillslut ett par svarta puma på mammans inrådan, kan ju inte rå för att jag är fruktansvärt svag för Puma dojjor :)







Till min stora lycka hade dom rea på träningsskor till mig vilket jag har kollat på länge men tyckt varit lite för dyrt, har fastnat för ett märke som jag trivs jätte bra med som kostar ca 1000:- men nu var dom nersatta till 300 så då var det bara å slå till.



Så raskt vidare till kläderna men det var inte riktigt lika lätt att hitta nått som han ville ha men så länge han åtminstone vill prova å inte surar så är jag nöjd, tyckte han skulle ha ett par jeans som hade döskallar å rosor bak på fickan å ner på benet men han gick inte riktigt att övertala
Dom såg nästan ut som dom här men hade lite mera text å så var det lite röda rosor....precis min stil... men nu var det ju inte jag som skulle ha dom utan sonen men jag hoppas han kommer ändra sig å vilja ha dom....
623710
Nu är det dax å jobba sista natten denna veckan kan bli en utmaning med 6st som är lediga idag så jag hoppas verkligen vi har lagom mycket å göra så vi kommer hinna med fast vi är kort om folk....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar