fredag 26 november 2010

Slut på veckan

Tänk när alla andra slutar tidigare på fredagar så jobbar vi längre å igår så fick jag till å med jobba över för å släppa ut några tyska mekaniker som var på besök,så inte förens 16,20 kom jag från mitt jobb...
Å då bara för att stressa vidare å hämta sonen och kaninen som varit på vistelse hos X:et när jag varit till NY, fick en känsla att han var glad å bli av med honom ( ja kaninen alltså!!) för undertiden
vi plockade undan bur å grejer så tror jag han lyckades dammsuga 3 gånger *garvar*
Sen bara hem å fixa till för kaninen å slänga i sig en macka för sen skulle jag vara lite chaufför å skjutsa in till stan...
På vägen hem så gjorde jag misstaget att ta med en trött å sur unge in på Marieberg å tro att man skulle kunna handla nått snyggt lite snabbt, han ska nämligen på dop med sin pappa idag å han har inget snyggt å ta på sig... han brukar bli sur annars när man ska handla kläder å inte blev det bättre en fredags kväll när det bara var 1 timme innan dom stängde.
Det blev ingen skjorta eller tröja men en snygg jacka å det var välbehövligt för den gamla var inte snygg längre (tycker mamman men sonen håller INTE med)




Sen blev det hem å mysa lite med sonen eller jag somnade visst i soffan, skulle ha vart skönt å gått å sovit men det var bara å försöka vakna till å sen åka tillbaka till örebro för å hämta festprissen..

Ibland är det ju bra å ha tillgodo att man varit snäll å hämtat för man vet aldrig nästa gång kan det vara min tur att vara ute på galej...
Nu är sonen iväg på dopet å jag ska försöka få lite ordning här hemma kanske hinna med å få fram lite adventsgrejer å göra lite mysigt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar