lördag 18 september 2010

Min helg i bilder





Måste säga att jag har ett väldigt väluppfostrat ex... i dag när han skulle vara i garaget (som han fortfarande hyr av mig) så när han kliver innanför dörren här så viftar han för glatta livet med en kartong från Sveas å hojtar nått om att det skulle vara gott med kaffe...hmm jasså !!
Ja men vem kan låta bli å snällt sätta igång kaffet när han kommer hit med dessa godingar..

Sen var det dax å städa åt den lilla luddtussen (kaninen) han brukar sitta i min rottingkorg jag har i tv-rummet till filtar, där tycker han det är så mysigt så♥

Sonen har mest grejat med Magnetix så där har det inte vart lätt å få nån hjälp...

Har även pysslat lite i sovrummet och ställt dit den färdig målade stolen, nu vill jag bara få lite hjälp av lilla pappa så ska vi såga upp lite större garderob och istället för en vanlig garderob så har jag ett vitrinskåp jag vill ha där som ett linneskåp.... ja idér finns det gott om...

Sen kunde jag inte låta bli att pynta med lite pumpor så här på hösten så fruktfatet fick bli ett pumpafat.. går ju ändå inte å ha frukt utanför kylen då blir d ju bara en massa otäcka flugor..

På söndagen blev det en tur till lager 157 och sen till blommaffären för lite inköp av nya gröna blommor till kontoret och en söt liten blomma som dekoration på ett litet bord i tv-rummet
Nu kollar vi på Ensam mamma söker å jag skäms för det verkar dom inte ha vett å göra *blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar