onsdag 22 september 2010

Så mycke roligt så lite tid!!

Börjar inse att min höst börjar bli ganska uppbokad, till min stora förtjusning..
Börjar med att nästa Fredag ha en hel dag med jobbet på Conventum, föreläsningar å lite blandade saker. Sen fortsätter vi nog några stycken till O´learys eller nått annat ställe å käkar lite, sen får man väl se vad man orkar.
Sen i oktober blir det en helg i stockholm med tjejerna måste ju öva lite inför New York.
helgen efter det så är det firmafest med halloween tema, jag hävdade bestämt att då behöver jag inte klä ut mig för jag är ju en häxa i normala fall ;)
Sen hade jag erbjudande om att följa med ett härligt gäng till Åland men tackade nej, kände att tiden inte riktigt räckte till tyvärr...
Sen är det den efterlängtade resan till NY ja å sen är det nästan jul så ....det e mycke nu!!! å jag stortrivs..
Har lite mer planer inför hösten så nu kommer det inte bli nån sovmorgon på söndagarna (hmm betyder det inge party??) ja vi får väl se :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar