lördag 11 september 2010

Sommar å strumpbyxor


Får lite smått ångest när jag inser att sommaren är slut å det bara kommer å bli kallare, å för dom som känner mig vet att jag fryser nästan jämt å inte blir det bättre av att man bor i ett hus som man får elda för värmen eller det är inte riktigt hela sanningen det finns elvärme men nu e jag ju inte miljonär så då får man snäll elda lite för värmen..
Kan säga att det är inte speciellt skönt å trä tårna ner på golvet när det är 12 grader i sovrummet...brrr
Men nu ska jag inte klaga jag har själv valt å bo här å jag har faktiskt elvärmen på i resten av huset men i sovrummet så kluckar det om elementet så man blir ju bara kissnödig av å höra skvalandet ska ta tag i å lufta elementen innan den här vintern...
Satt å kolla på bilder från i somras å vad kan bli mer somrigt än ett fat med jordgubbar♥

Idag höll jag på å få skämmas BIG TIME!!! skulle gå på Ica å handla lite till kvällen, kommer dit å börjar gå in i affären... men vänta nu det här känns inte som det ska,börjar känna efter å mycket riktig resoren i mina strumpbyxor hade gett sig å dom hade hasat ner å satt under rumpan... HJÄLP!!! tog mig ur affären med ena handen krampaktigt om strumpbyxorna så dom inte skulle hasa ända till knäna satte mig i bilen å tänkte åka hem igen...pip ja just måste tanka innan jag far hem kul.... men väl vid bensinstationen så satte tankeverksamheten igång(chocken hade väl släppt!) började leta om jag kunde ha nått skärp, men nä, är väl inte så ofta man har det liggandes i bilen kanske?? fick då den briljanta idé att jag kunde ta en hårsnodd å dra åt strumpbyxorna i linningen så fick det bli. så det var bara att åka tillbaka till affären å handla det man skulle med en stor knut i ena sidan men det var ju tur att jag hade en kappa på mig som dålde det mesta... annars skulle ju grannen ha blitt ledsen för om jag inte kunnat handla så hade inte hon å vovvarna fått några popcorn, å jag hade inte fått nån kräftsallad...
Så nu lär det dröja ett tag innan det blir kjol å strumpbyxor nu får det bli Jeans i stället...

Nu ska jag däcka i soffan å kolla Mördare okänd

Tjingeling♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar