lördag 21 augusti 2010

Tattoos å kläder!!


Bara älskar detta märke på kläder, men nu är man ju inte miljonär så man kan ju inte handla allt för ofta (om man inte har en vän♥ som reser å gärna köper med hem) en t-shirt kostar runt 700:- hua!!
Men jag hoppas att våran planerade New York resa blir av för då kommer stora delar av min resväska vara packad med
ED HARDY♥





Det här är en annan sak som upptar en stor del av mitt tänkande just nu...
Tatueringar vill så gärna ha flera å har hittat en som jag skulle vilja åka till, hon har sin studio i Ystad och det är hon som har gjort tatueringen på bilden, just en likadan tatuering vill hon inte göra men jag gillar den här å skulle vilja ha en variant av den fast min vill jag ha på benet.
Studion heter eyescreamtattoo å dit vill jag!!!


För övrigt är jag en aning uttråkad, har haft en slappar dag utan att jag gjort nått speciellt, ja förutom att jag ätit på Mc:donalds med trevligt sällskap
sett den sötaste lilla hundvalp man kan tänka sig... tänkte kidnappa han men tror inte det skulle vart så populärt!! Roligaste kommentaren fällde kompisens son P 6år (tror jag) han frågade en kille som höll på i garaget som vi hälsade på i om han byggde en fågelholk?? men nää det var en baslåda till bilen... ja barn är för härliga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar