söndag 15 augusti 2010

Semester

Ja ha då har semestern nått sitt slut, men måste säga att jag tycker att det ska bli skönt med rutiner i mitt liv igen.
Har varit väldigt dåligt med motion och jag längtar verkligen efter ett skivstångs pass eller ett step pass. Men jag har bestämt att den första arbetsveckan får det nog räcka med att bara arbeta :)

Har varit en kanon sommar även om inte vädret varit det på min semesterperiod, men det har hänt så mycket kul ändå.
Stockholm hos väninna, fiskat ,Åboresa med tjejerna, målat lite möbler, varit ute en hel del med goda vänner och även bara tagit det hur lugnt som helst hemma med sonen.
Ja å sonen å hans vän har nog hängt nästan varje dag här så tycker dom att det är onödigt att slänga min gamla toa, utan detn ska dom ha i sitt utedass... moderna dass nu för tiden ;)


Men känner att jag trivs ganska bra med mitt liv även om det kanske kan saknas en liten del, men jag har så många härliga å bra vänner som gör livet så mycket roligare.
Nu är det dax att få sonen i säng för i morgon ska klockan ringa tidigt...

2 kommentarer:

  1. Ja håller med dig..skönt med rutiner. Å vad det gäller den där lilla delen så ska vi nog jobba på det under hösten ;o) KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Hmm ja jag får väl följa med dig till gymmet å dregla på den där hårlösa med tattoon på huvudet.. sen så kidnappar vi han å låser in han i mitt hus (läs sovrum!!)...

    KRAMIZAR

    SvaraRadera