måndag 23 augusti 2010

Lager 157

I fredags hade jag lovat att skjutsa folk som skulle
på kräftskiva så då passade jag på att hoppa in på
lager 157 i Örebro, det blir inte så ofta glömmer lixom bort att det finns en affär där ute (Aspholmen)
Men nu kanske jag kan komma ihåg det för man kan verkligen göra fynd där...
Köpte en hoodtröja för 120:- och 2 st tröjor med långärm en randig å en enfärgad dom kostade 80:- ihop... dom fynden var till sonen men jag hittade mycket fint till mig med, men det som fick följa med hem, var en randig tröja som passar nu till hösten..

Å ja nu tycker jag faktiskt att det börjar likna höst
både mysigt å lite tråkigt. Mysigt å få tända massa ljus å kura ihop sig i soffan, men tråkigt å inte få känna hur solen värmer upp skinnet... Tog ju en stund att bli upptinad från vinern som var, hoppas att det inte blir en riktigt lika kall vinter i år.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar