lördag 19 oktober 2013

Uppe med tuppen

I det här huset tror jag inte jag blir väckt av tuppen tror ta me sjutton det är jag som väcker tuppen..
Men när man vaknar tidigt å det kommer en liten hårboll å kurrar och kryper upp på bröstet för å gosa kan man ju inte annat än å tycka det är mysigt 
 
Lite god frukost, några ägg, finncrisp och massa kaffe på det här så ska nog den här dagen bli en bra dag :)
Ska åka till min farmors lägenhet och städa/röja så vi kan ha visning på den,
Känns konstigt å rota bland nån annans saker när hon inte är där, men hon ska få ett annat boende på hemmet så det känns skönt 
Och ikväll blir det lite live musik i form av Winnerbäck ska bli trevligt värre, första gången jag går på konsert med han..har mera varit hårdrock dom senaste åren så nu vidgar vi vyerna tack!!


Tog en cykeltur härom dagen, så härlig frisk höstluft fina färger, så underbart helt enkelt. Sen att konditionen vekar flugit sin kos det är en annan sak, en sak som är dax att ta tag i tråkigt när man varit på väg åt rätt håll å sen gör ett lappkast å är på väg åt helt fel håll...
Men nu år det höst å en vinter i antågande så nu kommer inne träningen igång igen med spänning, bodypump, step up och löpbandet på jobbet förstås när jag jobbar eftermiddag å inte kan vara med på dom andra passen...
Nä dax å sparka tant ur soffan å få ordning på livet!!
Men nu dax å göra mig ordning å åka till Kumla å städa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar