söndag 20 oktober 2013

Aldrig ensam



Alltså när man har katt är man aldrig ensam har jag upptäckt, ja på gott å ont kan man säga...
Ja matte när ska vi åka??  Helt hopplös så fort jag öppnar bildörren så är han inne i bilen på upptäcks färd...
Vadå ska du packa upp varorna INNAN jag kan hoppa ner i påsen?? 

Snarkandes i mitt knä i soffan, mysigt!!

Är ju konstigt att när man ska sova så ska det sovas mitt på mitt täcke när det finns ett ledigt täcke i sängen bredvid.. 

Jaha tänker du matte ligga i badet länge eller?? Jag tycker du ska kliva upp å busa med mig!! 

 Ja dom är roliga dom små liven :)

Idag har vi haft tävling på våran ridklubb, trevligt som vanligt dock en aning kallt om tassarna skulle jag vilja påstå, om näsan också, tog några timmar å återfå värmen 

Igår var jag på konsert med Winnerbäck åh helt underbart så sjukt bra nästan bättre live än på skiva, lite lagom hes å otroligt sexig röst gjorde min kväll otroligt trevlig :) har fått några nya favoriter att lyssna på :)
Snart är det dax för nästa konsert med stiftelsen tror den också kommer bli kanon..
Nu lär det snart vara dax för sängen för den här helgen har det inte blivit mycket slappande eller sovande så nu börjar ögonen åka igen å jag längtar efter min mjuka sköna säng....

Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar