måndag 18 mars 2013

Vår??

Fåglarna kvittrar jag sitter med näsan mot solen å tycker det är helt underbart när solen värmer, kanske kanske kan det vända från kyla å snö till en härlig efterlängtat vår???!!!
Sitter så skönt i lä med kaffe koppen i högsta hugg å bara ler och tinar upp från mitt kyliga jag ;)
Sonen har åkt på kalas till kusinen å jag laddar inför ett dubbelpass med spinning/bodypump favorit passet av alla, körde zumba igår gillar det med men inget slår bodypump... Fast nu är det ju kondition sim ska tränas fram till den 8 juni så då blir det mindre av pump å zumba :(

För övrigt har jag nog aldrig känt mig så bestämd som nu å aldrig känts som jag är på rätt spår som nu, träningen börjar falla på plats inte lika stressad längre och mycket gladare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar