lördag 16 mars 2013

Helg!!

Efter en tuff vecka med både förmiddag å uppsägningar på jobbet så känns det nu otroligt skönt med helg, å som vanligt när jag jobbat förmiddag så vaknar jag tidigt så klockan 7,10 åt jag frukost i all ensamhet för så tidigt är inte ens sonen vaken och han brukar vakna före mig när vi är lediga :/

Nu ska jag hoppa i träningskläderna å möta upp med en kollega och köra ett zumba pass, skön start på dagen eller kanske den enda start att vakna till liv av... Ser ut å känner mig som jag supit en vecka i sträck men bara å inse att innan jag ska ha min 40-års fest nån gång efter april så blir det inte en dropp alkohol..

Fick börja dagen med å jaga rymmande kisse som smet ut när jag öppnade dörren, efter lite panik lyckades jag lura in honom med lite leksaker.. Pust!!

Förra helgen tillbringades i tandådalen med vännerna, så trevligt å roligt ich kanon fint väder hade vi, massa god mat gott å dricka och för å inte tala om allt vi pratade om :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar