fredag 16 november 2012

Spooooky!

 
I det här mörkret gäller det å se till å tända ljus i hela huset å mysa ner sig i soffan med en filt och en mugg kaffe!
 
 

                                    Förra veckan hade vi spökvandring på ridklubben ett mycket uppskattat arrangemang för såväl dom som spökade och dom som vågade sig på att gå våran runda iskogen, hade sonen med mig som nån sorts "dödskalle" spöke, å han ville verkligen inte först men elaka mamman tvingade med honom ;) å det slutade med att han tyckte dt var jätte kul å skrämma alla folk...

                                                  Här är hela spök gänget samlat!!

Efter spökandet så vart sonen å jag bjuda med hem till Thomas och Annica på mat å trevligt sällskap och bra film, sonen hade fullt upp med dom två små vovvarna Märta å Vera tänkte smuggla ner lilla vera i väskan å ta med henne hem för hon är helt bedårande söt den lilla tjejen♥


                                                        Passar på å gosa med sin kanin


 Det här är en av dom mest gosiga å underbara putte jag träffat, lilla Mysko en fjording som jag hade lektion på i 2 timmar i dag, ville inte ha samma häst som jag hade sist vi klaffade inte det minsta å med rädsla för att knycka till nacken igen så ville jag ha nått lite mindre å lugnare.... å jag kan säga att i´m in loooove han var helt fantastisk å vi passade kanon.. vi var lika glada å positiva och runda om rumpan bägge två ;) 




Sonen har haft praktik i 2 dagar då har han varit hos Tommy en gammal bekant till X:et där har han fått använda plasma skärare och svetsat så det här fina flygplanet har han gjort som han ska sätta upp på väggen, sååå stolt han var killen♥ ja å mamman också förstås!
Måste ju bara visa sonen å hans älskade lillebror Olle den andra lilla damen sov så hon fick inte vara med på bild. Är så fint å se hur han vill gosa med dom eller hur varmt han pratar om dom små♥ är glad att han fått småsyskon å inte blir ensam barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar