lördag 22 september 2012

Upp å ner!

Ja det är så det känns som vanligt när jag varit ute på roligheter, vaknar oftast med ett leende på strålande humör men ju längre dagen går ju mer deppig känner jag mig... Hmm underligt!!
Hade en kanon dag å kväll igår, började med å ta med två tjejer å rida Islandshäst den här gången valde jag den lite lugnare å såååå fina Frodi med den mjukaste härligaste galoppen.. Sen hem å vila en stund för å sen svida om å åka till en kollega för lite för fest innan vi skulle träffa alla dom andra jobbarkompisarna för lite käk, var väldigt god mat å väldigt mycke mat.... Sen fortsatte några av oss till olearys för nån mera öl, men jag höll inte ut så väldans länge utan åkte hem i skaplig tid, nu hjälper ju inte det om man inte kan somna när man kommit hem... Tog en riktig sov morgon å blev inte direkt över lycklig när jag kollade ut genom fönstret... Piss regn!!! Hade väl varit okej om man skulle hålla sig inne men min bil stod kvar i Kumla så det var bara å ta på sig regnstället å gå 1 mil men det var helt okej, fick dock lite skoskav av nya skorna hoppas verkligen det inte fortsätter så :(
Var tvungen å hoppa in på affären å ibland är det tur att man inte mötet nån man känner för det kan jag liva att efter en mil i regn är man inte till sin fördel ;)
Lagom frusen när jag kom hem så vara å hoppa i badet för att överhuvud taget kunna få tillbaka normal kropps temperatur sen på med raggsockar å filten och kolla på speedway på tv.. Vore ju ännu bättre om jag inte somnade hela tiden, är för gammal för ute kvällar tror jag ;)

Han är ju för söt lille Gammur, han riktigt ser ut som han vill pussas, eller också ville han säga att nästa gång får du ta mig istället för Frodi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar