söndag 20 maj 2012

Vill ha!!! Vill ha!!!

Ibland är det tur att jag bor där jag gör, har ju ca 1 mil till närmsta affär å skulle jag ha närmare så skulle jag ha varit där å köpt MJUKGLASS för just nu är det det enda jag kan tänka på att jag vill äta....
Idag är jag en sån som inte lär sig av sina misstag, var ju å tog ett varv i trappen i fredags å fy så in i h...vete vilken träningsvärk jag har, men vad hasplar jag ur mig till en kompis...jo ska du med å gå å trappen på söndag,  det är bara å träna mera när man har träningsvärk så sagt å gjort 1,5 varv i trappen å 1,40 minuters promenad/ joggande lyckades jag med innan min ork tog helt slut.
Men det är rätt skönt å sitta i soffan ny duschad helt mör i kroppen kollandes på STCC å bara veta att jag har inga måsten att ta hand om :)
Kommer å bli en tidig kväll så jag orkar stiga upp 4,30 för en härlig förmiddagsvecka å faktiskt tycker jag det den här gången, är mycket trevlig som händer den här veckan.....Speedway, utvecklingssamtal, å framför allt så blir det en helg i musikens tecken, blir Metallsvenskan både fredag å lördag TJOOHOOO!!

Hmmm man kan inte gå å lägga sig klockan 18 va??? nää får nog vänta några timmar till i alla fall, å i morrn kommer sonen hit, *längtar* har inte sett han på väldigt länge känns det som :(
Är en nackdel med å ha delad vårdnad man får bara ha han halva uppväxten å missar den andra halvan å det gör ont i mamma hjärtat....



Nu ska jag försöka tänka på nått annat än mjukglass....hm får bli ett avsnitt av Miami Ink då är det åtminstone inte glass som jag tänker på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar