fredag 3 februari 2012

Favorit

Sitter i mitt favorit hörn på soffan med fötterna på bordet,datorn i knät kollar på nått program om pirayor (sonens val) det är på det sättet man oftast hittar mig på kvällarna...ja kanske inte kollandes på program om pirayor men gärna CSI eller nått sånt men det lustiga i det hela är att fast jag kollar på tv sitter med datorn i knät :S

En annan favorit är affären jag ska till i morgon, möbel affären i Odensbacken nu är det väl inte mest möblerna som jag gillar utan att dom har både Rice å Gerbera porslin, eller jag hoppas dom har kvar det för det är ett tag sen jag var där sist, men i morgon har jag lovat å följa med en kompis som smakråd i lite möbel inköp så då får jag väl kolla porslins delen av affären :D
Fina formarna med vågig kant

skulle vilja ha några mateus skålar och gärna ett stort fat också



I Tisdags när jag var ute på en tidig (väldigt tidig) morgon promenad så kunde jag inte låta bli att plocka fram kameran när jag kom hem å gå ut å ta lite kort, det var så fint när det var alldeles frostigt i träden, men grannarna trodde nog jag var galen när man står å fotar träden klockan 8,30 på morgonen ;)
Jag brukar ju terrorisera dom flesta i min närhet med min kamera, skulle vilja gå en fotokurs så jag verkligen kan utnyttja min kamera till fullo :)


Nä dax å krama kudden

Kram♥









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar