fredag 14 oktober 2011

när man inte FÅR skratta...

Hade så mycket jag trodde jag skulle skriva men när jag väl satte mig så är det alldeles tomt i huvudet, ja värre än vanligt *fniss*
Haft en heldag med jobbet med massa olika föreläsare en del mindre bra (Zzzznark varning!!) å en del som bjöd på många goda skratt, själv så har ju jag en ganska dålig å sjuk och pervers humor så när värsta kostym nissen står på scenen och visar bilder och pratar om PENETRATION!!! ja min fantasi rör sig INTE om basstations marknaden utan om nått helt annat så ungefär där harjag redan slutat höra vad han säger fullt upptagen med å försöka låta bli å skratta högt...Hm 38-år borde man ju slutat ha så dålig humor... ;)

Vidare till en kollega för lite mat å god dryck till dom som inte skulle upp tidigt i morgon (typ JAG!)
men super trevlig var det å en sån mysig lägenhet med en inredning helt i min smak.


Nu ska jag bara dyka ner i soffan å hålla tummarna för att operationen av min lilla farmors lårben går bra för den stackarna hade ramlat idag å brutit sig... så jag håller tummarna å sänder alla mina goda tankar till henne, älskade farmor♥

Måste för övrigt bara säga att ett leende gjorde min dag till nått extra....från vem å hur det vet bara jag ;)

Imorgon blir det äventyr med vännerna, ISLANDSHÄST ridning eller inte nytt för mig men för några av dom andra....spännande!

Kram å natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar