lördag 6 november 2010

Konstiga dagar..

Vaknade upp igår lycklig över att det var fredag, skönt sista dagen att jobba även om vi jobbar 2 timmar längre än dom andra dagarna... känns lite konstigt när alla andra brukar sluta tidigare på fredagar så jobbar vi längre :(

Men gjorde mig ordning snabbt, mycket möjligt att jag inte hade så mycket tid eftersom jag har lite svårt å kliva ur sängen i tid!! rafsade ihop lite frukost å ut till bilen..ja ha skrapa lite rutor startade bilen först sen skrapade jag...tyckte jag hörde ett "väsande" ljud så jag trodde att dörren inte blivit riktigt stängd så jag öppnar å stänger det igen, men nää det blev inte bättre men vem har tid å bry sig om sånt klockan 05,30 på morgonen?? Ja inte jag i alla fall så bara å hoppa in i bilen å dra..

Efter 2km så smäller det så in i h...vete min första tanke var att jag hade glömt nått (matlåda) på taket men jag brukar aldrig lägga nått på bilen så det kunde det ju inte vara...undrar just vad det var??

Men så helt plötsligt blev det väldigt kallt i bilen å det är då jag inser....

Rutan till passagerar dörren fram har lossat å fallit ner i dörren å det finns inte en chans å få den på plats igen, nä men så roligt å åka till jobbet med rutan nere i november blir just inte någe kallt... min första tanke var att jag åker hem å lägger mig igen blev arg,sur,ledsen å det värsta av allt e ju att min mekaniker(pappa) inte är hemma utan på semester hur ska jag fixa det här..

Men jag fortsätter till jobbet å på parkeringen kan den stå å skämmas otäcka bil...


Men idag är det en ny dag som jag vaknade alldeles för tidigt på kl 07 behöver man väl ändå inte kliva upp om man är ledig!! men det var skönt å tända lite i pannan å sätta sig med en kopp kaffe å bara ta det lugnt för sen ska det bli lite fart med städning och för hoppningsvis får jag hjälp å fixa bilrutan av det snälla X:et :)


Ha en bra dag♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar