söndag 17 oktober 2010

Söndag



Okej klockan är 20,30 en södagskväll och jag är trött som en gris å undrar när man får gå å sova....
Har varit fullt upp hela helgen å inte blir det bättre i morgon för då
kommer pappa hit å leker slavdrivare...hm han har väl inget bättre för sig sin lediga vecka ;)

Längtar tills i morgon för då ska jag hämta mina nya ridbyxor, mycket hästar just nu är det var tvungen å åka upp till grannen i dag å se deras nyförvärv. vilket steg han har killen å så fin, men han kommer inte å få det lätt med brudarna som går i samma hage men dom lugnar sig nog efter ett tag...

Förbereder lite smått för stockholmresan nästa helg, men jag undrar om jag kan få stanna i lägenheten när dom andra ska till stureplan.... jag längtar mest tills vi ska till stallet å se T rida, ja eller egentligen längtar vi allihopa tills vi får se polis pappan, stallet är bara ett svepskäl :)

PS: visst e han söt lille grisen med stövlar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar