torsdag 7 oktober 2010

Hur man tror man är!!

Tänk att man känner sig själv så väl, ja eller så tror man bara det...
Enligt mig själv så är jag en nästan alltid glad person som är en aning för snäll och vill alltid alla väl och vill minsann inte bråka med nån i onödan...
Men så kommer då dom gångerna som jag blir så argggg så jag inte knappt vet vad jag gör, jooo jag gör som jag brukar slänger på luren i örat på stackaren som jag pratar med.. moget beteende.. or NOT!! Ja med det är bra då vet jag att mitt gamla beteende att fly finns kvar *ironi*
ja det finns ju gånger när jag slängt mig i bilen å bara försökt fly från allt... hm lyckas det??? NÄÄÄ blir bara hundra gånger värre å komma hem å ta tag i det hela då (för den man vart osams med värdesätter oftast inte att man åker iväg) tro mig dom blir bara ännu argare...

Sen är jag en sån som har massa bra ideer som jag gärna påbörjar, hmm sen var det d där med å slutföra projekt det är jag inte riktigt (läs inte alls) lika bra på..

I 2 dagar den här veckan har jag varit å "barnvaktat" mitt eget barn som varit magsjuk när han varit hos sin pappa men eftersom jag jobbade eftermiddag så passade jag på att vara där så X:et kunde vara i skolan (pluggar på högskolan) men så mysigt vi haft, han tycker väl att det roligaste är att han får klå mig i Mario Cart för jössses så rutten jag e på d.. men kul är det :)

Nu blir det lite soffläge å kolla film innan det är dax å sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar