onsdag 1 september 2010

Indianer & äppelkakor

Så gjorde dom det!!! Ja indianerna tog sig till slutspel :) var en riktigt rolig match å se på även om det aldrig egentligen var några tvivel om att Indianerna skulle segra..
Så då måste man ju gå på nästa match å heja lite extra för den kan bli svår att vinna....
Indianen på bilden är från min tid när jag målade keramik vilket det blivit dåligt med dom sista åren...
Vet egentligen inte vart jag ska ha dom sakerna som jag målat, gillar inte riktigt stilen längre men det är fortfarande kul å måla... Hm får väl måla å ge bort sakerna i stället..



Fick ett ryck å blev sugen på att baka idag, så ut i trädgården å leta efter fina äpplen, sen fick jag hjälp av sonen å baka.
Hittade ett recept på Tasteline å det var jätte gott så det kan jag göra igen, men nu hade jag tur å det blev kaka över så den hamnade i frysen så nu finns det nått å bjuda på om det skulle komma kaffe gäster :)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar