måndag 20 januari 2014

Målmedveten

For in på Marieberg efter jobbet å på 1 timme hade jag fått tag i ett par byxor, ett presentkort å en söt liten bäbis present..det gäller å vara målmedveten å ta raska kliv så man kommer ut från eländet snabbast möjligt 

Sen hem å satte mig i soffan ja eller rättare sagt somnade en stund såå skönt behövdes för å orka hålla mig vaken resten av kvällen, det är hårt å kliva upp klockan 4,30 på morgonen å ännu värre när jag bara lyckats sova några timmar i natt :(
Fortsatte min framfart som hemmafruns å baka lite bröd och göra gulaschsoppa..Mmm så gott!!
Tycker det är så mysigt å sitta å äta kvällsmat tillsammans med sonen å riktgt kunna prata med varann å få veta hur dagen varit :)
Nu är det verkligen sovdax så jag orkar kliva upp när klockan ringer utan å snooza till klockan 5 å sen få stressa arslet av mig för å hinna i tid :/
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar