måndag 19 augusti 2013

Vardag

Japp då var det vardag igen å ärligt talat jag gilla det, ja jag gillar å ha semester också å sitta i solen umgås med vänner, bada å allt annat trevligt jag gjort den här sommaren men RUTINERNA hallåå!!!
Har väl inte tränat en enda gång på semestern ätit massa gott å det har väl slunkit ner en del drinkar också, så nu är det dax å få fart på soffpotatisen igen för jag gillar henne inte det minsta :(
Laddade hem en app för ett tag sen, ett 9 veckors träningsprogram med löpning för oss soffpotatisar som inte har nån kondis..
Så på med lurarna å lite musik å sen säger tanten i luren till när jag ska springa å när jag ska gå bra start för en ovan som mig, så ökar tiden man springer på dom 9 veckorna å när dom gått så orkar jag förhoppningsvis springa 30 minuter i sträck :D

Så nu är jag snart mig själv igen pigg å glad, å jag har en hel del å se fram emot i höst
börjar med en tur på islandshäst redan på fredag å på lördag blir det STCC på Gelleråsen (min 40-års present) sen försöker vi få till en ålandsresa, ska till Stockholm på GP speedway så det ska nog inte bli långtråkigt i alla fall ;)

Nä dax å fixa till allt så jag kan dra till jobbet å se alla kära kollegor å det är trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar