torsdag 11 april 2013

Kämpa!

Kollar på Biggest Loser å blir så förbannad på tjejen i röda laget som sen fick åka hem... Hennes lagkompisar har ju helt rätt i att hon inte tar i allt hon kan, hon vill ta den enkla vägen och verkar ge upp vid minsta lilla motgång..
Missförstå mig inte jag vet hur det är att kämpa dag ut å dag in mot övervikt det är en ständig kamp kantat av dåligt samvete,skam å otroliga äckel känslor över sig själv.... Känslan av förakt från många i omgivningen å känslan av att aldrig nånsin duga som man är :(
Men jag kämpar på å jag ska ta mig faaan komma i mål den här gången å få känna mig stolt å duktig, känner mig ganska stolt med dom minus 9kg sim jag tagit sen 11/3 :)
Tanken med å vara med i ett sånt program borde ju vara att ge allt man har å lite till å är man inte beredd att göra det så ska man nog inte anmäla sig till programmet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar