söndag 21 april 2013

Fröken piggelin!

Blir lite trött på mig själv ibland, jag menar hur svårt kan det vara att ta lite sovmorgon nån enda gång?? Tydligen väldigt svårt när man är fröken piggelin å vaknar runt 7 på morgonen, men jag är ju pigg så det är ju inte så illa.
Fast det är jobbigt på kvällen för då minsann är jag trött så se på tv verkar vara en omöjlig sak att göra...

Idag har lille bäbis (även kallad Morris å är en huskatt) varit ute för första gången utan koppel å jösses vad han sprang å klättrar upp och ner i träden som en galning... Medans mitt hjärta nästan hoppar ur kroppen av nervositet av att han ska smita eller bli påkörd eller nått... Min bäbis som nu sover som en liten snarkande gris i mitt knä trött av alla upplevelser ute :)

Skulle ha behövt åka å handla men orkar inte flytta mig från soffan så jag får nog leva utan riktigt kaffe idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar