måndag 15 april 2013

Ångest eller inte?

Ja nu är jag 40-år då inte mycket jag kunde göra åt det ;)
Men jag har haft en helt underbar dag som började redan klockan 24 i natt av att mina kollegor stod å joddlade utanför mitt fönster, så kaffe å present och massa tjatter till klockan 1,30 men sen gick det baske mig inte å sova så till slut tog jag täcke å kudde å la mig i soffan och slog på tv:n men ingen Jihn Blund för det...
Blev grattad på morgonen av sonen som kom å sjöng å släpade på ett stort paket... Mamma gillar stora paket (m det lät ju en aning suspekt) men en fin solstol som jag hade önskar hade han fått hjälp å fixa :)
Mycket fina presenter å på onsdag ska jag å välja ut en cykel som jag vill ha, det är presenten från mina föräldrar , dom är bara för bäst... Älskar dom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar