fredag 21 december 2012

Mysss!!

Dagen började ju lite si så där när jag är på väg till affären å kommer på att kontokortet ligger kvar i mina arbetskläder på jobbet, fick vackert traska in å hämta det fast jag helst inte ville visa mig bland folk jag känner, osminkad å håret som nått sorts borste på skallen :(
Men sen gick det galant fast det var 3miljoner folk på Ica men ingen idé å hetsa upp sig för det bara å le å vara glad å det går så mycket bättre å folk är så mycket trevligare om man bjuder på ett leende :)
Hem å lägga in sill och göra wienernougat och sen blev det en mjuk kanelkaka av bara farten, sonen har gjort knäck medans jag satt å drack glögg... Så i morrn sista städningen tänker inte sätta min fot i närheten av nått som kan kallas affär :)
Nu ska jag kolla vidare på Iron Man nice för ensamma mamman att kolla på snyggingen Robert Downey Jr Mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar