tisdag 11 september 2012

Seriöst??

Lika pigg å glad å full av energi lika låg helt slut å mest förbannad känner jag mig nu efter å ha jobbat 3 veckor... seriöst ska det verkligen behöva kännas så??
Hoppas verkligen det vänder snart vill inte gå runt å vara arg på det mesta, fasar för den stackare som säger fel sak vid fel tillfälle för den kommer nog veta att den lever ;)
Kan ha å göra med att det är HÖST å det tillhör inte heller favoriten, vill bara låsa in mig i mitt hus kura ihop mig under filten å tända massa ljus. visst det finns soliga fina höstdagar å jag älskar att gå runt i skogen leta svamp ha med lite kaffe å sätta sig nån stans å bara njuta av lugnet *livs kvalitet*

Känner för å åka till norrland eller nått ha en stuga tända i öppna spisen sitta framför den sprakande brasan med ett glas vin å nått trevligt sällskap å bara prata å ha det mysigt... men nu har jag ju inte nån stuga där eller känner nån som har det så jag får väl gå ner å tända i pannan på mitt eget lilla hus å sätta mig i soffan med en kopp kaffe utan trevligt sällskap.. funkar det med! å förresten vem skulle vilja umgås med den här HÄXAN SURTANT!! hihi

Nä nu ska jag hålla koll på Indianerna fast på datorn å hoppas att regnet håller sig borta, å se hur stor chans vi har å slå vetlanda :S om Antonio kör som i lördags så kan det gå bra...riktigt bra :D

Har lite roliga saker att se framemot i alla fall, gå ut å äta med kollegorna, rida islands häst också med kollegorna, en möjlig Ålands resa och sen en Sälen resa...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar