måndag 3 september 2012

Död eller levande?

Fy attans nu sitter jag här å mina ben är som spagetti tröjan kan jag vrida ur så svettig är jag, å det roligaste av allt måste alla som mött mig ha haft för jag tror det såg ut som jag skulle dö vilken sekund son helst...men jag hade gett mig sjutton på att springa hela rundan, den är på ca 6 km så det är ingen super lång runda men tyvärr på asfalt så det är lite jobbigt å springa på, lite för hårt för benen....
men jäklar va nöjd jag känner mig nu, å nästa år är det tjejmilen för mig också mera å bättre tränad än någonsin ska jag vara :D

Men i morrn är det nån som har en rullator å låna tant kanske? är rädd att det kommer behövas ;)
Men i morgon blir det lite lugnare träning med betoning på styrka, å sen blir det shopping av träningskläder till sonen å förhoppningsvis kan jag bestämma mig för ett par träningsskor, men allra först jobbet å det är inte så illa det heller ;)


1 kommentar:

  1. Hejja hejja..men akta dig för asfalten gumman. Vi är inte gjorda för att kuta på det underlaget. Skulle visst ta några hundra år innan våra kroppar har ställt om sig till det har jag hört. Kör hårt!! :o)

    SvaraRadera