söndag 24 juni 2012

Ordning å reda på torpet



Nu börjar saker å ting ordna upp sig, eller ja inte allt efter som det idag när jag skulle till Marieberg vart värsta skyfallet å jag upptäcker då att min vindrutetorkare gav upp efter en stund...hmm tur man åkt den där vägen några gånger så jag kunde hitta ändå ;) hihi
Blir till å åka till lilla pappsen så han får kolla på den...

MEN förövrigt så har jag lyckats hitta en bikini till kommande semester, resan till Rhodos är betald å jag har beställt klänning till kompisarnas bröllop i sommar...spännande värre jag i klänning!!! å sen ett par skor med klackar till det så behövs nog inte mycket sprit så kommer jag nog vingla runt ändå ;)
Men om det nu ska vara klänning så är det ju bäst å köpa sig en som man gillar å jag hade ju fått för mig att jag vill ha en rosa klänning å med hjälp från bästa Lotta så hittade jag en super fin på provrummet.se så nu väntar jag bara att den ska komma hem så jag får prova :D
Å den är VÄLDIGT rosa, så nu behöver jag bara få lite solbränna också så man inte ser ut som man e på väg att dö eller nått :S

Blev en väldans lång promenad i dag mest för å dämpa ångest över lite för mycket midsommar mat, men två timmars promenad gjorde susen, lite mera rensad hjärna, löste säkert några världsliga problem också så som min hjärna arbetade på högvarv lixom....blir alltid så när jag promenerar då far tankarna runt i huvudet tror jag behöver nån annan träningsform där man inte hinner med å tänka så förskräckligt ;)
Men nu mera så blir det mest löpning, promenader, trappen å en å annan cykeltur å måste ju säga att cykel är ju inte favoriten för man får ont på diverse ställen å sen hjälper det ju inte till att cykel eländet hoppar i växlarna heller :(   men det är säkert bra för benmusklerna å jag slipper få ont i foten så bara å bita ihop å köra på....hihi
Men börjar längta efter lite bodypump det var alldeles för länge sen känner jag å jag saknar alla roliga människor nere på Fullfart så jag måste nog kolla sommarschemat å se om det finns nått som passar

Men nu ska jag dyka ner i sängen så man är pigg å glad i morgon för då är det ju måndag å en ny arbetsvecka...tjooohooo en vecka närmre semester *tänker positivt*

Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar