tisdag 14 februari 2012

Alla ♥

Näää nu kan den här jävla alla hjärtans dagen få ta slut, blir så trött på allas kommentarer om alla blommor å skit dom fått, jag menar det är väl inte det den här dagen ska handla om??? har vi inte missförstått saken då??
Jag menar jag älskar väl inte en person mera bara för att jag just idag ger choklad eller blommor...alla dom andra 364 dagarna då det är ju inte bara 1 dag vi ska bry oss om varann...

Å ja jag kanske är bitter å inte direkt tycker att det är nån dans på rosor att vara "singel"  å också vill vara en del av hela den galna cirkusen med alla hjärtans dag... men allra helst vill jag ha nån som finns där alla dom 365 dagarna på året

Men bara å bita ihop å vänta på en ny dag då jag förhoppningsvis är på något bättre humör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar