söndag 4 december 2011

Misslyckande!!

Ibland så känns det bara så fruktansvärt ensamt å eländigt, har haft en enorm känsla av misslyckande idag...
Jag lyckas inte med å hålla i med träningen
Jag lyckas inte med å gå ner i vikt
Jag lyckas inte med å hålla ordning å ha fint hemma
Jag lyckas definitivt inte med kärleken

Jag gillar ju å träna men just nu har jag bara en sån enorm stress att jag kommer inte iväg, har lixom fullt upp helatiden, å ju sämre jag mår ju mer skit äter jag å då blir det ju en ond cirkel av det hela vilket gör att´jag mår ännu sämre å har en ännu större känsla av misslyckande....

Tror min son trodde att mamman blivit totalt knäpp i huvudet när jag sitter å bara storbölar hela vägen från Örebro tills vi var hemma, när han sötisen försöker förklara att jag har ju i alla fall honom å att det finns nån för alla så du kommer snart hitta nån *värmer mamma hjärtat*
Jag vill också ha en varm famn å krypa upp till i soffan, nån som älskar mig för den jag är, men hur ska det vara en möjlighet när jag i det här läget bara HATAR mig själv....
Det blir ju inte bättre när det närmar sig jul å det är så färknippat med familj å mys...ja det är tur jag har den finaste av alla bredvid mig i soffan mitt lilla hjärta♥ min son
Just nu vill jag bara gå å lägga mig å sova å inte vakna förrens jag har kraften å orken att göra dom förändringar som jag måste göra för att orka med.
här i kumloa under helgen
Men jag har i alla fall tur att ha fina å goda vänner, Lotta som var hemma här i kumla en sväng under helgen å som jag var å grattade med lite presenter sen blev det lite käk å mys med Så mycket bättre,
Å idag har jag å Mattias gjord julgodis med våra barn så jag är verkligen omgiven av goda vänner, men den ensamheten jag har hjälper inte vännerna emot även om jag är otroligt tacksam för varje stund eller samtal med dom...*kramar till er alla vännerna*

Nu ska jag bara krypa ner i soffan å vänta på att det blir dax å få gå å sova, å vakna till en tidig klocka å en alldeles för fullspäckad vecka :S

Kramar Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar