lördag 2 oktober 2010

Heldag med jobbet

Har haft en trevlig dag med alla anställda på företaget jag jobbar på, en del tråkigt som statistik och så men på del stora hela var det väldigt trevligt.
Hade 2 st inslag som man i alla fall fick skratta MYCKET åt å det var Kalle selander och sist som hemlig gäst var det Henrik Schyffert skrattade så tårarna rann...
Sen blev det lite afterwork med mingel å dricka innan vi var några (läs 3st) som gick vidare till Oleary´s mycket trevligt var det.
Lite plockmat fylldes på behövdes nog med tanke på alkohol intaget...
Lite senare så spelade Örebro Allstars (musik) så då blev det kanon stämning, men det var väl ungefär här nån stans som jag kände att det nog fick räcka behövde nog hem å sova.. så tyvärr så avlägsna jag mig lagom när det var som roligast men det får jag ta igen nån annan gång.

Ja just träffade en kille som jag jobbat med förut en av dom raraste människor man kan känna, vi möttes några gånger under kvällen och ena gången så hade jag en annan tjej med mig då tittar M på oss så säger han...jag är snövit...eh ja ha svarar jag hur tänkte du nu???
då ler han å säger.... jo men ni är ju dvärgarna( hon är lika kort som mig) ..... kan säga att jag gått å skrattat åt den kommentaren många gånger idag...han är alltid lika tokig :)

Så idag blev det "fylle" frukost på sveas med Lotta å Sussie precis lika trevligt som alltid med alla dessa härliga skratt å allvarliga samtal... tur att ni finns tjejer♥
Nu ska jag försöka hitta på nått vettigt å göra i kväll, blev helt otippandes barnledig när sonen ska vara med på kräftskiva hos sin pappa... så då är frågan om man ska sitta hemma å slöa eller göra nått vettigt?? hmm blir nog å slöa ;)
Ska upp i ottan i morgon, ska med en väninna å kolla på häst ska bli jätte kul, det värsta e ju att jag kommer bli grymt sugen på å skaffa en egen...
Nu blir det lite slöande vid tv:n dock inte med jordgubbar utan nektariner å turkiskyoghut..

1 kommentar: