lördag 30 oktober 2010

Firmafest med halloween tema..

Inser när jag sätter mig å ska skriva att förra inlägget var från Stockholm å då var det fest å detta inlägget handlar om ...hmm fest kan tro att jag inte gör nått annat, men ibland så blir det lite mycket på en gång å sen är det lugnt 1 nån månad.

Då var det i alla fall dax för den årliga firmafesten som har bytt skepnad från att vara en sommarfest till att förra året vara Oktoberfest och det här året vara halloween fest med maskerad tror att det var flera som var utklädda än dom som inte var det, jag var en av den delen som inte var utklädd (var mig själv häxa räcker inte det??) *ler*
Först lite mingel med grön välkomst drink, sen dax för mat kyckling å potatisgratäng smakade mycket bra...
Hade ju en egen underhålls komité vid bordet eller i alla fall så tyckte nog den ena av dom att han var rolig men jag tror det råder delade meningar om det...
Så dax för lite lekar, gissa låt å artist jaaa å ni kan ju gissa vilket bord som vann?? ja mitt förstås. kanske inte min förtjänst men jag sjöng i alla fall med i låtarna, så idag är jag en liten aning hes :)

Sen hade dom hyrt in ett band vid namn Janssons frestelser var faktiskt kanon å det var full fart på dansgolvet när dom spelade.

Summan av kvällen är att jag hade väldigt väldigt roligt, har ont i fötterna å huvudet....
Tog mig samman här på eftermiddagen å tog en lååång promenad på 1,5 timme å lyssnade på In Flames å annat bra så nu börjar det ordna upp sig..

Å medans mamman roade sig så var sonen hos morfarn å han roade sig med å bygga .....hm junior älgtorn... knasiga barn♥ fast egentligen var det en holk till fågelmaten...
Nu ska han hämtas hem å sen blir det soffmys hela kvällen :)


Kom precis att känna mig väldigt gammal...sonen kollar på mig sen säger han
- så kanske man gjorde på din tid men inte nu!!! hmm undrar just om han vill ha nått lördags godis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar